Skip to content

Support Medewerker

Nederland, Noord-Holland, AmsterdamProduct & Tech

Functieomschrijving

Hypotheekadvies is vaak ondoorzichtig, traag en ook nog eens onnodig ingewikkeld. En dat kan echt anders. Wij vinden het belangrijk dat klanten daadwerkelijk snappen waar ze voor tekenen bij het afsluiten van een hypotheek. Wij zijn eerlijk, transparant en klantgericht. Wij zijn Frits.

Dit ben jij

Behulpzaam is jouw middle name. Is er een probleem? Dan weet jij binnen no-time een oplossing te bedenken. Je vindt het belangrijk jouw collega’s de best mogelijke service geven en ondersteunt hen dan ook graag zo optimaal mogelijk. Met jouw passie en natuurlijke aanleg voor computers en technologie help je je collega's iedere dag weer uit de brand. Je houdt van een uitdaging en vindt het leuk om te leren werken met ons unieke online product.


In deze functie draag je twee petten: je bent verantwoordelijk voor de interne helpdesk én de rots in de branding voor team operatie - onze hypotheekadviseurs en backofficers. Deze positie maakt jou de belangrijkste schakel tussen team operatie en team engineering: je vertaalt menselijke problemen naar technische en logische oplossingen. Door je collega’s iedere dag te helpen zorg jij ervoor dat onze klanten de best mogelijke ervaring hebben. We kunnen je één ding beloven: bij Frits is geen dag hetzelfde!

Zo ziet je dag eruit

Aan het begin van de dag prioriteer je de verzoeken en tickets vanuit team operatie, die jij vervolgens doorzet naar het product team. Door de dag heen ben je steun en toeverlaat voor onze hypotheekadviseurs en backoffice-medewerkers. Is er een probleem? Jij bijt je erin vast en laat niet meer los totdat het is opgelost. Samen met de engineering manager analyseer je nieuw binnengekomen verzoeken en implementeer je verbeteringen waar die nodig zijn. Je helpt nieuwe Fritsers met de onboarding en collega’s die vertrekken ondersteun je in het offboarden. Je sluit je dag af met een verhit potje tafelvoetbal (tafeltennis mag natuurlijk ook).


Vereisten

Wat we van je vragen

  • MBO+ werk- en denkniveau

  • Werkervaring in een klantcontact rol, bij voorkeur in de hypothecaire dienstverlening

  • Affiniteit met alles wat met IT te maken heeft

  • Interesse in financiële producten

  • Je bent goed in het stellen van prioriteiten 

  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal


En dit krijg je ervoor terug

  • Een uitdagende rol bij dé scale-up van de Nederlandse hypotheekmarkt

  • Een goed salaris, afhankelijk van kennis en ervaring

  • Reiskostenvergoeding als je moet reizen

  • Pensioenregeling

  • 20% korting op hypotheekadvies voor jezelf

  • 30 vakantiedagen

  • De vrijheid om te werken vanuit huis of ons mooie, nieuwe kantoor

  • Een week per jaar werken vanuit een warm land tijdens onze Workation

  • Volop de mogelijkheden om je te ontwikkelen en bij te leren

  • Een gedreven en gezellig team aka de Frits Family

  • Competitieve tafelvoetbalmatches en pingpongtoernooien

  • Regelmatig feestjes, borrels en uitje

of